Často kladené otázky

Otázka: Je možné zaslat zboží jiným způsobem, než obchodní balík, nebo zásilka spedicí?


Je možné zaslat zboží jako doporučená zásilka, cena je cca 60,- Kč bez DPH. U takové zásilky ovšem nelze vybrat dobírku, proto v takovém případě preferujeme platbu předem. Dále je u této zásilky omezení ve velikosti a hmotnosti, lze zaslat opravdu jen malé a lehké zásilky. V případě, že se zásilka pro tuto formu dodání hodí, vždy o této možnosti zákazníka předem informujeme.

Otázka: Chtěl bych si objednat položku za málo peněz, ale kvůli velkému poštovnému se to nevyplatí posílat zvlášť. Než se ale objeví něco pro mě zajímavého, položka již bude třeba vyprodaná, co s tím?


Můžete samozřejmě provést objednávku s tím, že v posledním kroku objednávání zatrhnete možnost Počkat s odesláním namísto Ihned. Každému zákazníkovi dáváme možnost sečkat s odesláním, dokud hodnota zásilky nepřesáhne trojnásobek poštovného resp. dopravného, viz. naše obchodní podmínky.

Otázka: Po vyplnění registračního formuláře mi je oznámeno, že mi bude zaslán aktivační mail. Ten mi ale nepřijde. Co s tím?


V těchto případech jsou na vině většinou dvě věci.

1. Zadali jste neexistující mail, nebo mail ve špatném formátu.
2. Vaše mailová schránka je plná a nelze tudíž do ní žádný mail doručit.

Otázka: Zapomněl jsem heslo do internetového obchodu. Co s tím?


Do internetového prohlížeče zadejte adresu http://www.drbal.cz/zmenahesla/ a sem zadejte email, se kterým jste se registrovali do obchodu. Pokud email existuje, bude Vám na něj zasláno nové náhodně vygenerované heslo. Potom se pomocí něj přihlásíte do obchodu a v menu "Upravit údaje" si heslo můžete změnit.

Otázka: Hlídací pes mi poslal mail, že přibylo X ks hlídané položky, ale po přihlášení do obchodu zjistím, že stav položky je 0ks.


Položku může hlídat samozřejmě víc nakupujících a všem se pošle mail o navýšení stavu položky v jeden okamžik. V tu chvíli již platí "kdo dřív přijde ten dřív mele".

Není možné, aby byla položka zarezervována, protože např. při navýšení na 1ks by nešlo rozhodnout, komu položku zarezervovat, když ji hlídá několik nakupujících.

Otázka: Nemohu zaslat na Vaše uvedené emailové adresy mail. Maily se mi vrací s hlášením o spamu, atd.


Vzhledem k tomu, že v poslední době došlo k masivnímu rozšíření spamu, došlo na našem serveru k určitým restrikcím. Jedná se hlavně o maily z neidentifikovatelných strojů a následně nepřijímání mailů, označených programem spamassassin jako spam. Pro filtrování mailů nepoužíváme blacklisty.

Pokud se Vám podobný problém vyskytne, kontaktujte nás na mailu linux@drbal.cz, kam nám přepošlete mail, který se Vám vrátil, případně jen část, kde je napsáno identifikační číslo mailu.

Otázka: Proč se košík každodenně kontroluje a po 2 dnech se z něj zboží automaticky vysype?


Odpověď je jednoduchá. Mohlo by se stát, že někdo by si nechal v košíku věci třeba i měsíc a stále by objednávku nepotvrzoval. Ostatní by si tak nemohli zboží objednat a stále by bylo blokované. Ani my bychom pak nevěděli, že je zboží u někoho v košíku a protože by nebylo objednané, mohlo by se stát, že při objednání mailem dojde k jeho vyskladnění. 2 dny na rozmyšlenou je dostatečně dlouhá doba.

Otázka: Internet explorer nebo jiný prohlížeč mne při vstupu na stránky (https) upozorňuje, že používaný certifkát je podepsán nedůvěryhodnou certifikační autoritou. Znamená to že je můj počítač nebo data ohroženy? Mohu se do obchodu bez obav připojit?


Naše stránky nabízí dvě možnosti přihlášení do e-shopu, nezabezpečenou a zabezpečenou. Rozdíl mezi jednotlivými verzemi a postup pro instalaci certifikační autoriy naleznete na původních stránkách e-shopu.

Design by Ondřej Drbal
Poslední změna: 5. 3. 2011